Direktlänk till inlägg 12 december 2013

Ytterligare två...

Av Sara Pedersen - 12 december 2013 19:29

Jag är hopplös...

Har snart tillräckligt för ytterligare en haulvideo...

 

 
 
Ingen bild

Patrik

13 december 2013 15:57

Hej

Du samlar verkligen på ansiktsmasker sötis : )

Hur många olika har du prövat?


Jag skulle vilja fråga dig något svårt sötis!


Jag är lite en person som känner mig förlöjligad efter allt som skedde! Jag har dessutom ett feminint utseende vilket många har svårt för.

Så här såg jag ut i armén:

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTRg2gQWSP879cnnhsQvsdE_hFkrdnlm3fiESo_oJDZqSuNa-DF

Som du kanske förstår så kunde jag inte gå ut till amerikanerna med det utseendet. Amerikanerna var trevliga å andra sidan och som jag kommer ihåg det så gillade dem Sverige eftersom den Svenska armén inte var lika EXTREM som USA:s armé. Vi hade till och med tjädrar som sprang omkring på området på morgonen så det såg faktiskt idylliskt Svenskt ut där jag var.

Samma artist ser ut så här på sin skiva:

http://www.rte.ie/presspack/files/2012/11/Beth-Orton-Sugaring-Season-packshot.jpg


Så såg nästan exakt tjejen ut på Psykologprogrammet som skulle göra ett sexuellt konstverk med mig och min tjej kompis på psykologprogrammet, hon som följde med henne ner på toaletten.


Det jag skulle vilja vet är följande: Det jag vacker ut utifrån den bilden på mig i armén eller tycker ni tjejer att jag ser fånig ut?

Det skulle var roligt att veta! För som kille är sådant svårt att veta.

Tjejer säger ofta att dem inte kan bedöma killens utseende.



För jag känner mig förlöjligad ibland och jag vet inte om det är ett förlöjligande.


Så här:

Jag skall skydda er amerikaner! Å, nej våldtäktstjejen kommer igen hjäääällllpppp!


Men jag kan liksom inte hjälpa det! Jag såg liksom ut sådan då och en sådan tjej brottar ner mig.


Nu ser jag ju lite annorlunda ut eftersom jag är äldre! Det kanske är lättare att säga till mig om hur jag såg ut än hur jag ser ut tänkte jag.

Alltså är det ett förlöjligande av mig från tjejerna eller ser jag vacker ut som yngre:

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTRg2gQWSP879cnnhsQvsdE_hFkrdnlm3fiESo_oJDZqSuNa-DF

Kram från
Patrik

Sara Pedersen

13 december 2013 21:16

Jag samlar inte på ansiktsmasker, jag tror faktiskt inte att man kan samla på något som man använder slut på :)

 
Ingen bild

Patrik

13 december 2013 20:08

Hej

Eftersom du funderade så tänkte jag att jag fick lägga till detta på min frågan till dig:

Ser jag lika feminin ut nu tycker du som då:

bloggfortjejer.bloggplatsen.se

Jag tycker ju att jag ser mer feminin ut på bilden här inunder än jag ser ut nu när jag är äldre på bilden på min blogg.Jag kan ju poängtera att jag såg ut sådan i vissa vinklar och att dem säkerligen fotograferade mig på området i armén. På den den bilden där så ser jag ansträngd ut i armén. Men en tjej ser ut som mig : )

Och man känner sig pinsam när tjejerna gör så där med bilderna på sig själv för ens befäl i armén ser ju VB2 som en mördarmaskin. Men jag vet ju hur jag ser som jag skriver. För inte går man ut till amerikanerna och ser ut sådan där. Jag skickade riktigt ruskiga gubbar när dem skulle gå in men en gång så pratade jag med dem och dem var trevliga.

.........................

Det jag skrev förut (jag rättade några ord : )




Du samlar verkligen på ansiktsmasker sötis : )

Hur många olika har du prövat?


Jag skulle vilja fråga dig något svårt sötis!


Jag är lite en person som känner mig förlöjligad efter allt som skedde! Jag har dessutom ett feminint utseende vilket många har svårt för.

Så här såg jag ut i armén:

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTRg2gQWSP879cnnhsQvsdE_hFkrdnlm3fiESo_oJDZqSuNa-DF

Som du kanske förstår så kunde jag inte gå ut till amerikanerna med det utseendet. Amerikanerna var trevliga å andra sidan och som jag kommer ihåg det så gillade dem Sverige eftersom den Svenska armén inte var lika EXTREM som USA:s armé. Vi hade till och med tjädrar som sprang omkring på området på morgonen så det såg faktiskt idylliskt Svenskt ut där jag var.

Samma artist ser ut så här på sin skiva:

http://www.rte.ie/presspack/files/2012/11/Beth-Orton-Sugaring-Season-packshot.jpg


Så såg nästan exakt tjejen ut på Psykologprogrammet som skulle göra ett sexuellt konstverk med mig och min tjej kompis på psykologprogrammet, hon som följde med henne ner på toaletten.


Det jag skulle vilja veta är följande: Ser jag vacker ut utifrån den bilden på mig i armén eller tycker ni tjejer att jag ser fånig ut?

Det skulle vara roligt att få veta! För som kille är sådant svårt att veta.

Tjejer säger ofta att dem inte kan bedöma killens utseende.



För jag känner mig förlöjligad ibland och jag vet inte om det är ett förlöjligande.


Så här:

Jag skall skydda er amerikaner! Å, nej våldtäktstjejen kommer igen hjäääällllpppp!


Men jag kan liksom inte hjälpa det! Jag såg liksom ut sådan då och en sådan tjej brottar ner mig.


Nu ser jag ju lite annorlunda ut eftersom jag är äldre! Det kanske är lättare att säga till mig om hur jag såg ut än hur jag ser ut tänkte jag.

Alltså är det ett förlöjligande av mig från tjejerna eller ser jag vacker ut som yngre:

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTRg2gQWSP879cnnhsQvsdE_hFkrdnlm3fiESo_oJDZqSuNa-DF

Kram från
Patrik

Sara Pedersen

13 december 2013 21:18

Man rår inte för om man skulle ha ett mer feminint utseende, det sitter ju i generna.
Men du har inte ett feminint utseende idag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards