Direktlänk till inlägg 20 december 2013

Doft av hallonsoda

Av Sara Pedersen - 20 december 2013 19:28

Jag tycker att mitt hår har blivit otroligt strävt, spretit och allmänt slitet så jag köpte denna igår.
Jag har inte använt spraybalsam sen jag var liten.
Vi får se om det blir någon förbättring men om inte annat så luktar den väldigt gott, den luktar hallonsoda.

 
 
Ingen bild

Patrik

21 december 2013 10:08

Hej

Det var en gullig flaska : )

..............

Du kanske kan vara till hjälp sötis

Jag har ibland pratat med killar om detta problem men killar har väldigt svårt för att svara på problemet.

Jag ät lite rädd för tjejer och lite blyg. Jag förmodar att rädslan för tjejer kommer från när jag var 13 år gammal och blev våldtagen av tjejen.

Tjejer är lite som jag fast räddare. Tjejer tycks också fantisera en hel del och så kan dem inte bedöma information.

Jag kan ju tänka att jag är fånig när jag är rädd för en tjej men jag kan å andra sidan inte förändra rädslan eftersom den kommer före fantasierna. Tjejer däremot fantiserar snabbt och blir rädda för sina fantasier.

Jag mötte en sådan vanlig tjej en gång som var rädd för killar. Hon sprang då åt ena hållet och jag sprang åt andra hållet. Sådan blir jag för att tjejen inte får bli rädd när jag hälsar på henne för då blir jag rädd för henne : )

Skulle jag fråga en kille om henne den rädda tjejen så skulle dem svara att vi snart är ihop och gifta, Men jag vet att så aldrig blir fallet. För vi blir aldrig tillsammans.

Vilka tjejer passar för mig:

Rysk armé tjej på farligt uppdrag i Sverige. (Inte ens en Svensk armé tjej för många Svenska armé tjejer skulle vara lika rädda för mig som en vanlig Svensk tjej). En sådan Rysk tjej ser ungefär ut som amerikanska soldater efter att dem är klara. Alkoholiserade osv... Mycket för att deras tjänst är krävande.

Läkarens dotter. Hon lurar in en sängen med att inget är farligt i hennes säng. (En sådan tjej brukar bli förgrämd när hon blir äldre)

En tjej jag blev inlåst med. Jag kunde inte göra något för att jag var inlåst med henne och då tog hon av sig kläderna och satte på sig ett nattlinne. (ovanligt att sådant sker)

Tyska tjejen. Hon var som en attackdykare. Hon funderade på att våldta mig. En våldtäkt skulle se ut så här från hennes sida; Hon kastar sig till attack mot mig och då skriker jag iiiiiihhhhhhh. Hon förmodar då att det är killarnas försvarstjut och och bestämmer sig för att göra 100% attack. (Sådana tjejer har jag aldrig annars mött så jag vet inte hur hon är idag).

Hon på Konsum (kanske). Hon är ungefär en framåt tjej som har lite kurage och är lite självsäker. Jag kan tänka mig att hennes roliga tankar om mig ifall hon tänker sådana är att hon lägger av en stor fis på mig så går jag sönder (vilket jag också gör men då av flera anledningar, exempelvis tuff tjej osv).

Men till 99,9% så är ni tjejer fasligt rädda för killar.

Är vi killar så elaka Vad skall jag göra när tjejerna blir så rädda? För alla killar jag pratar med tycks ju alltid bli ihop med en sådan rädd tjej?

Det kanske du vet sötis : )

Kram från
Patrik

Sara Pedersen

21 december 2013 15:23

Jag vet inte om jag kan svara på den frågan för jag tycker inte att man ska gå efter en viss typ av människor. Man får testa och se vad som händer.

 
Ingen bild

Patrik

21 december 2013 19:44

Hej sötis

Jo, men det det är 99,9% tjejer som är så där rädda för oss killar.

Men det är kanske så att alla mina killkompisar som har 100 miljoner kronor på banken är fruktansvärda människor när jag inte ser att dem är det. Då kastar han sig med sina 100 miljoner på banken över henne och säger nu är vi ihop med elakt smil på läpparna.

För jag undrar starkt över hur det kan vara så att tjejerna är så vansinnigt rädda för oss killar och hur killarna menar att man blir ihop med sådana tjejer.

Svenska tjejer är så här:

Någon ropar Haj i vattnet och alla får panik.

Någon ropar vid ett kvinnligt bad pojke i vattnet och alla får panik.

Kram från
Patrik

Sara Pedersen

21 december 2013 22:59

Den siffran tror inte jag på alls faktiskt. Man kan känna en osäkerhet men det behöver inte betyda att man är livrädd för det motsatta könet.

 
Ingen bild

Patrik

22 december 2013 00:29

Hej sötis

När jag beskriver detta så anser alltid tjejerna att det är kritik och då ser jag alltid ut så här:

https://fbcdn-creative-a.akamaihd.net/hads-ak-ash3/s110x80/1487475_6011704147278_1591980081_n.png

Det är egentligen ingen kritik! Jag konstaterar att det är så och att det är därför mina tjejer ser ut som dem gör.

Många gånger så rör det sig om en 5 årig pojke när kvinnor är rädda!

Vi skall använda 5 årig flicka istället.


Tidningen

En livsfarlig flicka i 5 års åldern förgrep sig idag på 3 män i 35 års åldern.

Jag var livrädd hela tiden:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSW8tbXfDE_LtpnoGAYUwC4bVR4_B9Ve-UUu7P53UR_l_4DHtci4A


Jag försökte fly men halkade på en is fläck:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTU0e8MJmVDCZSg4kwN5VoKBErdCmw9kSU7gJGA4rQQ_mnEkcW5


Hon måste ha varit hårt tränad:

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTuBm6tsBh7anH2_N6LS9TwPe7sv2QOboPEOBGagw_496f8PJU7


Flickan sågs senast på ett Konsum där hon snattade tre julkorvar.


Jag var paralyserad av skräck:

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSg_4irhUg_6jCGXAREQYDekMLx5uGGsRO1adI9lAbZAkdOHMZkNg


Men ser alla dessa män i artikeln denna tjej som skall inta Kungahuset så är hon sexig och alla står och kliar sig på snoppen:

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQp1RoPbP7uTNs7dVI8iw5ij0820yZ2URWpzWqxajq24wMTIUJU


Men den 5 årig flickan är fruktansvärd.

Så är det ofta med 5 åriga pojkar och ingen tjej reagerar på det. Alltså så måste ni ju vara rädda för oss killar.


Så hur är det med er tjejer egentligen? För du möter ju tjejerna och pratar med dem mer än vad jag som kille pratar med er tjejer : )

Kram från
Patrik

Sara Pedersen

22 december 2013 17:34

Ett konstaterande är dock inte ett fakta och jag förstår verkligen inte vad det är som du vill få fram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards