Direktlänk till inlägg 25 december 2013

Julmiddag hos mormor

Av Sara Pedersen - 25 december 2013 16:30

Är på julmiddag hos mormor och morfar för tillfället och det är mysigt. Smälter maten lite innan det blir ost och kex till efterrätt.
Jag tomtade precis innan vi åkte hit och det tog bara tio minuter så det var snabba pengar men när jag satt där och delade ut paket så kände jag hur tomteskägget gled längre och längre ner. Hoppas att barnen inte märkte det bara.
Snart blir det glögg, ost och kex.

 
 
Ingen bild

Patrik

25 december 2013 20:32


Önskar att du hade det roligt sötis : )

Suck!

Jag upplever mig ibland som asexuell. Jag vill liksom att allt skall vara romantiskt vid jul och när man möter en tjej. Men allt jag möter på är så böligt för tillfället! Böl, böl... (snyft = böl).

Han som skyddar mig. Hans syster är en tjej som möter många killar. Jag kan ju inte bedöma killarna men jag förmodar att många av dem är för att hon hela tiden behöver någon att vara med.

Han satt här och var ledsen hela tiden eftersom hon får en kille men han inte får en tjej. Han har haft ett tungt liv med droger och är lite nedgången tycker jag. Det är kanske därför han är så bölig : )

Lät så här:

Han: Böl, böl och hon skrev att hon hade en ny kille, böl, böl.

Jag: Jo, jo, böl, böl.

Han: Böl, böl och hon skrev att hon hade en ny kille, böl, böl.

Jag: Jo, jo, böl, böl, igen.

Han: Böl, böl och hon skrev att hon hade en ny kille, böl, böl.

Jag: Jo, jo, i det heligaste av allt böl.


Jag blir alltid asexuell efter sådana diskussioner med honom. Romantik noll! Puh, så ansträngande det var.

Det jag skulle vilja är att vara med tjejen och se på stjärnhimlen från hennes sovrumsfönster osv. Innesluta mig med henne.

Så nu måste jag tänka massor med sådana tankar för att få tillbaka den romantiska upplevelsen igen : )


Upplever du också sådant sötis? Alltså asexuell och att det måste finnas romantik? Eller hur tänker du?

Kram från
Patrik

Sara Pedersen

25 december 2013 22:15

Det tänker jag verkligen inte diskutera här. Det är väldigt opassande.

 
Ingen bild

Patrik

26 december 2013 08:08

Opassande här? Jag förstår inte.

Jag sov 12 timmar så nu har min romantiska upplevelse av julen kommit tillbaka : )

Han är bra till skydd mot pedofilgubbar och annat på Internet för sitt utseende skull men annars så är han extremt bölig. Undrar vart Sverige skall ta vägen egentligen: Arbetslösa, Narkomaner, Pedofilgubbar = 70% av Sveriges befolkning (folk har verkligen inte klarat av denna lågkonjunktur).

Jag gick ut på stan med honom en gång! Alla flyttade på sig så vi fick en två meters gångtunnel hela vägen genom stan. Han ser opålitlig ut men han är snäll.

När man ser ut som jag gör så får man aldrig en två meters gångtunnel genom stan. För då skall alla pröva om man är häftig. Jättejobbigt!


Kram från
Patrik

Sara Pedersen

26 december 2013 11:50

Ja, det är opassande. Jag vill inte prata om min sexualitet på bloggen.

 
Ingen bild

Patrik

26 december 2013 10:13

Hej igen sötis

Jag tänkte att jag fick förklara mig lite så att du inte tyckte att det var så konstigt.

Först så kan man tänka att det är konstigt att jag har en skurk som skydd! Men inte!

Jag skall förklara:

Den här killen som jag har som skydd kommer från en släkt som är känd för brott och narkotika. Hans syster som har många killar stal bilar som ung. Hon åkte fast och fick sitta på ungdomshäkte.

Det hade hon som merit senare när hon fick jobb på Securitas. Securitas har nämligen en idé om att skurkar är bättre på att fånga skurkar än vanliga människor.

Jag brukar däremot alltid ha problem med Securitas och det beror på detsamma. Skurkar ogillar ofta mitt utseende (jag ser mesig ut enligt dem).

Men som det är: när du möter på Securitas så möter du många gånger på en skurk som varit straffad som Våldsman, Biltjuv, Våldtäktsman osv. Jag tror däremot inte mördare men jag vet inte.

Så det är inte bara jag som använder mig av en skurk som skydd. Hela samhället gör så.

Intressant va?

Kram från
Patrik

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards