Alla inlägg under januari 2012

Av Sara Pedersen - 21 januari 2012 10:36

sov typ ingenting i natt... inte roligt...

men man får väl göra något roligt så mår man säkert lite bättre, ska träna idag så man får väl se om man mår lite bättre   så man kan få tänka på annat men det är jobbigt när man vet att en av personerna som man bryr sig om mest av allt inte vet om han vill ha med mig att göra...       och det är så himla fruktansvärt så man bara vill gråta     

Av Sara Pedersen - 20 januari 2012 18:11

ibland har man den där känslan då ingenting är roligt, som om allt är emot en och att allt suger.... en sådan känsla har jag har idag ( och de senaste dagarna ) och det blir ju inte bättre för att folk snackar skit om en. idag fick jag höra att jag tydligen är en sur och gnällig kärring för övrigt..... men han som säger det är ju helt dum i huvudet och han får väl skylla sig själv att han är så jobbig att ingen vill umgås med honom så han ska inte kasta skit på mig och mina vänner bara för att vi inte vill umgås med honom. jag säger bara;  fan ta dig!!!!!!         

idag så var det bara en sådan där dag.... först nedriggning av scenen, ser har jag så sjukt ont i nacken efteratt jag sovit konstigt och såklart skulle vi mjuka upp nacken på kören och det gör så sjukt ont! och så skulle vi börja på en av de värsta sommarlåtarna jag någonsin hört   sen var det lunch, efter det gehörs och musiklära och vi skulle ha ett gehörs diktatat ( vilket var väldigt svårt ) och medans alla sitter ochg stragglar med melodin som vi skulle skriva ner i noter sitter den en person som skryter över att vara klar och att det var ¨så himla lätt¨ och det enda jag kunde tänka var DÖ!!!!! sen på idrotten var det prov.... det gick inte så bra... på matten fattade jag inget och engelskan var bara en plåga...    okej..... nu när jag ser vad jag skrivit kanske jag är lite gnällig... men jag är vanligtvas inte det. jag är en glad tjej med många vänner och det är inget fel på varken mig eller mina vänner. trots att den här personen kallor oss för saker som man inte säger till folk!!!! man säger inte att man är sur och gnällig!!! man säger inte att någon är en bitchig fitta eller att man är en besserwisser ( allt det här har inte jag blivit kallad, jag var bara sur och gnällig, de andra är andra som han snackat skit om ) jag menar vad har man för liv om man kallar folk det här helt öppet?????!!!! Nä! jävla idiot säger jag bara!!!!

Av Sara Pedersen - 20 januari 2012 09:53

Sitter nu och väntar på att kören i skolan ska börja. jag är så sjukt trött så att det finns inte... vi har nyss ¨rivit¨och riggat ner scenen från igår. det är det mindre roliga med att ha spelningar, men det måste ju göras   nu vill man bara vakna till så man inte går runt som en zombie resten av dagen  

Av Sara Pedersen - 20 januari 2012 07:37

skönt att fredagen tillslut kommit, det är bara synd att vi går så satans länge   idag ska vi ha idrottprov och jag har inte ens öppnat boken! det är inte bra men jag har inte haft någon ork över huvudtaget.... kommer lägga upp lite bilder sen från igår men det blir senare idag nar jag kommit hem ifrån skolan  

här har ni förresten två roliga ord som jag har kommit i kors med  

#1 pipi = kissa, på franska

#2 abderitisk = är ett fint sett att säga att man är dum i huvudet  

Av Sara Pedersen - 19 januari 2012 20:47

då är man hemma igen efter det andra öppet huset nu då, jag har inte varit såhär trött på evigheter   blir med andra ord att lägga sig tidigt idag. hade tänkt lägga upp lite bilder men jag gör det senare när jag har lite ork till det   det blev fina bilder och en grymt kul kväll  

Har idrottsteori-prov imorgon och jag har inte ens öppnat boken en ( hehe.. oops ) så vi får väl se hur det går, man får väl läsa så mkt man orkar ikväll och panikplugga i sista minuten imorgon......

ser nu på Once upon a time på tv:n och jag ska nog vara lite duktig och kanske lägga mig efter det      

Av Sara Pedersen - 19 januari 2012 07:25

japp, idag är det dags för gymnasiets andra öppet hus i ett försök till att locka fler elever. det känns lite småtungt för tillfället för jag är så sjukt trött och endå gick jag upp en halvtimme senare idag för att jag inte ska sminka mig nu på morgonen utan ska göra det på eftermiddagen efter vi har fått repa i aulan. sen får jag gå hem eftersom jag inte kan bli skjutsad hem.. det är vanligtvis väldigt kallt kl tio över 6 och mina byxor ar astunna   

Av Sara Pedersen - 18 januari 2012 20:14

varför händer detta mig!?!?!?!?! bussen, skolan, grymt irriterande personer som bara ger en huvudvärk, kan inte allt bara stanna upp så man kan fixa en sak åt gången?!

jag retar upp mig på både stora och små saker, en liten sak är ju bussen som ledde till att jag fick strunta mirtt plektruminköp och att typ alla mina kläder går sönder för tillfället....   mina skor gick sönder i söndags då dragkedjan lossnade ifrån skorna, nu har mina favoritbyxor gått sönder efter att jag använt dem så mycket och nött ner tyget så att det tillslut blev så tunt att det räckte med att peta på tyget och det sprack så nu har man, inte en utan TVÅ REVOR på benet. det är inte särskilt fint.... olika personer, som för övrigt är så jobbiga att de kommer ge mig gråa hår innan jag är 20 ) klagar på mig och på hur jag gör saker fast jag inte har gjort något fel men vad mig befarar ken de helt enkelt dra åt helvete! jag sköter mitt eget liv och jag tar konsekvenserna av mina ageranden, sluta säga att allt jag gör är fel!!!

Av Sara Pedersen - 18 januari 2012 19:42

jahapp.......... jävla buss!!!!! den var sen när jag och sandra skulle åka till kören idag, så vi kom alltså fram en kvart senare än vad det var tänkt så mina planer på att köpa plektrum gick ju i stöpet   jag ville verkligen köpa nya plektrum ( hade faktiskt tänkt mig med Simpsonsmotiv, jag vill ha hela familjen om det går ) visst tycker jag att kanske 5 minuter ( hellre mindre ) senare är okej med 15 minuter ÄR JU OACCEPTABELT!!!!!! jag anser att bussarna faktiskt har ett ansvar för de som ska åka med den så att man kan komma fram på utsatt tid, det är ju inte mer än rätt.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards