Alla inlägg under maj 2014

Av Sara Pedersen - 15 maj 2014 20:31

Nu har det blivit många flaskor hemma och jag tänkte visa er vad det är som finns att välja på på mitt sminkbord!

Längst bak så har vi min nya body mist från Victoria´s secret som luktar lilja. Jag har en liten flaska med jeansmönter som heter Blue Fashion och det är en Dieselkopia. Sen har jag min kokosparfym från Star Nature, min parfym som luktar sockervadd/godis och så min vardagliga parfym Pink image som är en kopia av något som jag inte minns.

Det finns iallafall ett urval av dofter så att det går att variera sig lite om man skulle vilja det.   

 

Av Sara Pedersen - 15 maj 2014 16:38

Vi var och såg på en teater idag och de två tjejerna som var med var otroligt duktiga. Det kändes så äkta!
Till en teater så vill iallafall jag ha något gott så det blev lite mörk choklad och en sort från snapple som jag inte testat förut. Den hette Fruit punch och skulle smaka av äpple, ananas, apelsin och vindruvor. Jag tyckte att den smakade väldigt fruktigt med en tutch av mandel. Lite söt för mig men den var absolut inte äcklig.

Av Sara Pedersen - 14 maj 2014 16:15

Trots att kylan vägrar att ge med sig så kör jag på en somrig outfit idag.
Med i princip bara kläder som nämns i min Haulvideo här nedanför och så har jag vita naglar till detta. Lite sommarsött tycker jag.

Av Sara Pedersen - 13 maj 2014 20:37

Mitt skal till mobilen är ju trasigt och nu när jag köpt nya så vet jag inte vilket jag ska använda.
Det med blommor är absolut somrigast men det är mer praktiskt med fodralet.
Vi får se vad som känns bäst men det är lite jobbigt att slänga det skal som jag har nu trots att det är trasigt, har liksom haft det i över ett och ett halvt år nu.

Av Sara Pedersen - 13 maj 2014 19:58

That moment när man gör ett längre inlägg och man loggas ut... kul...

Men vi struntar i det och slänger upp haulvideon från Gekås istället.

Det var en superkul helg!   


Av Sara Pedersen - 12 maj 2014 20:39

Alltså, seriöst, detta måste vara de snyggaste conversen som jag någonsin sett!

Mintgröna!  

Jag vill ha dessa så sjukt mycket, de behöver inte vara äkta, utan jag vill ha skomodellen i just denna färg.

I just love them! 

Påtal om inköp så ska jag försöka att spela in Ullaredshaulen imorgon!

 

Av Sara Pedersen - 11 maj 2014 22:43

Välkommen till familjen älskade Cozmo.
Välkommen hem.

Av Sara Pedersen - 11 maj 2014 22:40

Nu är båda avsmakade och jag måste säga att jag tycker bäst om denna med Mocha ( alltså choklad ).
En sådan här blir det flera gånger.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards