Alla inlägg under november 2014

Av Sara Pedersen - 25 november 2014 20:51

 

Av Sara Pedersen - 24 november 2014 21:24

Hej alla pigga energiknippen!
Jag å andra sidan är helt slut och det känns verkligen i både kropp och själ att november tar ut sin rätt så det blir tidigt ikväll.
Annars så har det varit en bra dag men kanske inte den mest effektiva då jag la mig på sängen och sov en stund när jag kom hem. Imorgon så måste jag finna lite extra ork och baka biskvibottnar så att jag kan lägga ihop dem på torsdag.
Hoppas att ni haft en bra dag så ses vi snart!
Nattinatti.

Av Sara Pedersen - 23 november 2014 20:31

Något småköp hit och något småköp dit händer lätt och denna gång så blev det i form av två ansiktsmasker, en med gurka och äpple och en med avokadoolja och bitar av valnötter. Sen så blev det även ett nagellack som ser ut som en glittrande julgran så nu får jag banne mig låta bli naglarna så att jag har något att måla till jul!   

 

Av Sara Pedersen - 23 november 2014 19:39

Idag så fyller min mormor 70 år och med det så hade vi ett stort kalas med massor av god mat och efterrätt i form av äppelkaka och polkamaränger. Det var så roligt att se henne så glad med presenter och alla människor som dök upp. Jag kan bara önska att jag kan få en liknande uppvaktning när jag fyller 70.   

   

Av Sara Pedersen - 23 november 2014 12:13

Allt som saknas är amerikanska pannkakor/vofflor så har jag nog lyckats med en stereotypiskt brunch!
Riktig mysbrunch var det iallafall framför en mysig film. En perfekt start på söndagen!

Av Sara Pedersen - 22 november 2014 22:19

x Jag är så fixerad av att lukta gott att jag till och med har börjat smörka in mig med body lotion eller sprayar på mig lite parfym innan jag ska gå och lägga mig.


x Jag tänker på och är sugen på att äta snabbmat varje dag.


x Jag ångrar så otroligt mycket att jag inte gick på balen.


x Jag är jätteglömsk när det kommer att ta bort prislappar på presenter och julklappar.


x Jag ber sällan mina vänner om saker för att jag inte vill att de ska känna sig utnyttjade.


x Jag vill helst vara ensam i hela huset när jag spelar in mina videoinlägg.

 

Av Sara Pedersen - 22 november 2014 20:25

Dessa tvålar från Gunry måste vara nya för i år för jag har aldrig sett dem tidigare. Det är iallafall tvålar som ska dofta som efterrätter.

Dofterna som finns är:

Apelsinchoklad.

Lingon & kolamuffin.

Blåbärsmuffin och

Citron & marängpaj.


Vi har köpt en av varje och de doftar verkligen godis om dem. De som jag ser mest fram emot att testa är apelsinchoklad och lingon & kolamuffin.   

   

Av Sara Pedersen - 22 november 2014 17:29

När jag såg dessa videor så blev jag helt ställd.

Är vissa människor verkligen så sviniga?! En eloge till kvinnorna i dessa videor, de ger iallafall killen en ärlig chans.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards