Alla inlägg under november 2014

Av Sara Pedersen - 5 november 2014 19:30

 

Av Sara Pedersen - 4 november 2014 21:00

Årets vintersmak från Loka är kryddigt päron och jag vet inte om den skiljer sig så värst mycket från den vanliga päronsmaken men god var den iallafall.

Så att läsa en ny baktidning och smutta på Lokan är helt okej en småruggig kväll som denna.   

Har ni testat den ännu och vad tyckte ni?

   

Av Sara Pedersen - 4 november 2014 20:15

Något som jag helt bytt inställning inför nu är värmande ansiktsmasker. Tidigare så har jag inte varit så förtjust i dem men nu när det är lite kyligare och jag ständigt fryser så är en värmande ansiktsmask himmelskt. Så nu har jag laddat upp med vaniljfudge och apelsinchokladmasker som värmer huden efter att du applicerat dem vilket blir underbart när man är kall om näsan, hihi.   

      

Av Sara Pedersen - 4 november 2014 19:27

Såhär ser örhängena ut väl på och jag tycker verkligen att de är jättesöta!

Jag hade tänkt att jag skulle ha dessa idag för att jag ville känna mig lite vardagsfin men sen så kom jag på att jag faktiskt sitter med lurar över ett öra hela dagen så det gick ju inte.   

Dessa blir underbara till jul och nyår.   

 

Tv

Av Sara Pedersen - 3 november 2014 20:56

Jag har äntligen en tv igen och det är faktiskt riktigt grymt!
Nu kommer det att bli myskvällar med tvserier, lurviga strumpor, filtar och massvis med te.
Mysigt!

Av Sara Pedersen - 2 november 2014 17:45

Nu har jag testat två smaker av Sealand Birks björkvatten ( björksav ) och jag hade faktiskt förväntat mig mer. Det var inte äckligt eller något sådant men jag hade helt enkelt förväntat mig MER, något som hade gett karaktär, något att minnas men det fanns inget sådant. Det var tråkigt och enligt mig bortkastade pengar för du kan lika gärna ta vatten ur kranen.   

Av Sara Pedersen - 1 november 2014 19:40

Hallå allihopa!

Första november och jag har shoppat järnet ( känns det som i fötterna iallafall )   Det blev lite smått och gott men nu är det alldeles för mörkt för min kamera så imorgon så kommer ( förhoppningsvis ) en video och sen lite olika inlägg under nästa då jag visar upp de olika sakerna som jag köpt idag.   

 





Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards