Alla inlägg under december 2014

Av Sara Pedersen - 4 december 2014 21:31

Ojojoj, nu händer allt på en gång så min helg är verkligen fullproppad med olika aktiviteter så jag slänger upp ett helgschema så har ni en liten aning om vad jag är ute på för äventyr och kanske inte hinner uppdatera.   

 

Imorgon, alltså fredag, så ska jag först jobba hela dagen och även jobba övertid så jag kommer hem sent. Efter det så hinner jag nog andas i 5 min innan jag ska iväg på middag hos mormor och så ska vi spela lite kort innan jag halvt kommer att avlida av trötthet och med stor glädje gå och lägga mig.   

Under lördagen så blir det shopping, shopping och ännu mera shopping för att få alla julklappar klara!

Och på söndag så ska jag på julbord ( en av decembers höjdpunkter ) och så blir det kalas efter det. OM jag hinner ( och orkar ) så ska jag även se körens lucia.

Woop woop! 

Av Sara Pedersen - 3 december 2014 20:40

 

Av Sara Pedersen - 1 december 2014 21:12

Älskar denna!

Den är självvärmande, sträv av sanden ( och sanden har en peeling-effekt ) och luktar fräscht. Denna hamnar bland mina favoriter!   

 

Av Sara Pedersen - 1 december 2014 21:01

En tidning, en ansiksmask och en låda Toffifee kändes lite lagom denna kväll och jag älskar den här ansiktsmasken judt för att den är lite udda. Lite sträv av sanden och luktar gott så jag ska nog köpa någon till av den sorten i helgen.

 

Ovido - Quiz & Flashcards