Alla inlägg under augusti 2013

Av Sara Pedersen - 2 augusti 2013 21:46

 Den är faktiskt helt okej.

Jag vill ge de nya filmatiseringarna av de klassiska sagorna en chans och jag har faktiskt inget att klaga över om den här.

Den är helt klart värd att se   

 

Av Sara Pedersen - 2 augusti 2013 17:27

Istället för att ligga och tycka synd om själv så tänkt jag visa er en jättefin liten sak som jag tog upp från källaren idag.
Mamma fick den här när hon fyllde förra året men den åkte ner i källaren direkt så jag antar att man fick ta den om man ville.
Jag tycker att den är jättesöt och jag använder den gärna, frågan är till vad? Det blir säkert något som rör recept då det är cupcakes och macarons på den.

Av Sara Pedersen - 2 augusti 2013 17:00

Verkar som att det blir en liten stund som man får vara ledsen idag med..
Fick höra lite när föräldrarna kom hem och jag hade glömt att ta upp köttfärsen tills ikväll..
Ursäkta mig att jag glömde bort det då när jag suttit och fixat musik hur länge som helst till helgen då vi åker bort, tog hand om disken, plockade undan all tvätt, startade en tvättmaskin, var ute och plockade av körsbär som vi kan göra något gott av och småstädade undan lite idag....
Men jag fick höra att det är mitt fel att det blir sen mat och att vi kommer vi väldigt hungriga ikväll...
Usch, fick lust att lägga mig på sängen en stund och kanske spilla en tår..


 

Av Sara Pedersen - 2 augusti 2013 16:12

Varför ska man ändra på något som redan är bra? Det är frågan som jag ställer idag.

Jag tänker på alla dessa uppdateringar som kommer hela tiden, sidor på nätet som tar över andra. 

Till exempel när Outlook tog över Hotmail...  Jag tycker att det blivit så dåligt... Hotmail fungerade utmärkt och det är så mycket sämre nu.

Varför ändra på något som redan fungerar?

 

Av Sara Pedersen - 2 augusti 2013 15:46

Den här väskan köpte vi förra året på Gran Canaria och den är ju väldigt fin men när ska den användas? Den har axelrem och det är ju bra men den är så opraktiskt liten och lite klumpig.
Egentligen är det mammas väska men hon har själv sagt att hon aldrig kommer att använda den och det är inte min stil heller.
Vi får se vad som händer med den.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards