Alla inlägg under februari 2014

Av Sara Pedersen - 19 februari 2014 15:36

Ska ut och övningköra till Avesta om en stund när mamma och pappa kommit hem. Då ska vi åka och handla lite och så ska jag passa på att panta och få in lite extra pengar. Om man hittar något litet sen är ju det ett litet plus i kanten, annars sparar jag de pengarna tills imorgon.
Sen väl hemma igen blir det plugg och eventuellt lite träning emot kvällssidan.
Jag är prickig.

Av Sara Pedersen - 19 februari 2014 15:29

Då jag tydligen inte går att sitta med, prata med eller ens hälsas på för vissa så valde jag att inte äta i matsalen idag. Då kan jag lika gärna äta någon annanstans för jag är inte en sådan som tvingar folk att umgås med mig. Och nu när jag inte ens vet vad det är jag ska ha kunnat gjort för att göra folk så förbannad så orkar jag faktiskt inte ens bry mig riktigt.
Så det blev en liten kycklingsallad från Ica och en burk med äpple&kanel-kesella. Gottigott.

Av Sara Pedersen - 19 februari 2014 13:02

Vet inte om detta är katastofalt eller genialt.
Mjölkchoklad med oreokross.
Jag tror inte att det kommer att smaka så himla mycket men det är alltid gott med lite tuggmotstånd.
Dock så äter jag bara mörk choklad nu men man kanske kan fuska och smaka en liiiiten bit.

Av Sara Pedersen - 18 februari 2014 17:30

Jag har fått blåsor på händerna från roddmaskinen efter mitt gympass idag. Det blir cykling som uppvärmning nästa gång och det blir ju på fredag, då ska jag se till att göra ett mist lika effektivt pass som idag för jag tror inte att mitt kort kommer att fungera nästa vecka då det är lov.

Åt en bra mellanmål när jag kom hem bestående av en liten tallrik med mjölk och havregryn, en avokado och två kalkonrullar med lite laxröra i.

Nu inväntas träningsvärken! 

 

Av Sara Pedersen - 18 februari 2014 16:46

Jag vet när jag är oönskad.

 

Av Sara Pedersen - 17 februari 2014 21:32

Måndag.... Jag börjar bli less på dessa måndagar då vissa personer ofta beter sig som skit...

Imorgon så blir det gymmet och eventuellt så ska jag hjälpa mamma med lite bakning när jag kommer hem, vi får se.

Onsdagen är fri så där blir det plugg, plugg, plugg med bland annat spanska och engelska.

På torsdag så har jag körlektion och efter det ska jag småhandla lite här i stan.

Fredag så blir det tillbaka gymmet efter skolan och sen på kvällen så ska vi på kalas då min kusin fyller år.

Sen är det lov och det är mycket som ska göras innan dess.

 

Av Sara Pedersen - 17 februari 2014 17:20

Istället för att ytteligare en gång få pannkaka i skolan så blev det lunch på stan idag.
Kycklingsallad med den starkaste vitlöksåsen jag någonsin ätit ( hittade en halv vitlöksklyfta i den efteråt ).
Kändes bra att komma bort från skolan en stund.

Av Sara Pedersen - 17 februari 2014 17:16

Har gjort religionsläxan och försöker att inte somna till. Är egentligen inte så trött men jag skulle vilja fly från verkligheten en liten stund.
Fly från ångesten, hopplösheten och utanförskapen.
Ska försöka att ta 15 minuter på crosstrainern lite senare så att jag kommer igång lite mer igen. Sen blir det gymmet imorgon efter skolan, woop woop.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards