Alla inlägg under februari 2014

Av Sara Pedersen - 7 februari 2014 17:45

Avslutade skoldagen med en kryddig chailatte, perfekt.

Just den här är väldigt god och jag förstår inte hur jag kunde fika ute förut utan att dricka en sådan här eller en kaffelatte. Den känns som en annan verklighet.

 

Av Sara Pedersen - 7 februari 2014 17:00

Os-invigningen ska strax komma igång och det är alltid lite roligt att titta på.

Jag är inte ett dugg intresserad av själva tävlingarna men invigningen kan jag se. Den ska sock hålla på till 20.00 ikväll... så jag vet inte om jag kommer att se hela. 

Vi får se vad de har hittat på för roliga saker i föreställningen i år.

Lånade in bilden från Google men beskar den lite. 

 

Av Sara Pedersen - 7 februari 2014 16:38

DE SOM ÄR KÄNSLIGA FÖR BILDER PÅ KÖNSFORMADE TÅRTOR BORDE TITTA BORT.


Det blev en lite udda fikastund i skolan idag om man säger så.

De som ville fick idag smaka på en tårta som några från dansen hade bakat tills idag.

Det var en marsipan och gräddtårta formad som en snopp och den var faktiskt väldigt god, jag smakade en liten bit, haha.

   


Av Sara Pedersen - 7 februari 2014 16:04

Det blev inget bloggande igår för när jag kom hem var jag helt slut och i princip stupade i säng... hehe.. så det blir en liten sammanfattning nu istället.

Förutom skolan så hade jag en körlektion och det gick faktiskt riktigt riktigt bra, kommer jag bara ikapp med teorin så kan det nog pratas om uppkörning snart    

Efter det så spenderade jag större delen av kvällen med Nico och vi åt bland annat ute. Och trots att min mage inte vill ha kebab så åt jag en kebabsallad.

Sen på kvällen så deltog jag för förta gången på ett Tupperware-party och det var... annorlunda om man säger så... haha, det var trevligt iallafall. 

 

Av Sara Pedersen - 5 februari 2014 20:17

Dagens outfit:
Svarta tights.
Ett vitt linne.
En biege, virkad tröja med lite guldtrådar i och ett guldfärgat halsband.
Ville egentligen kapa bilden så att ni bara skulle se kläderna för jag och spegeln kommer inte överens just nu... eller aldrig...

Av Sara Pedersen - 5 februari 2014 17:31

Jag gör bara skada.

 

Av Sara Pedersen - 4 februari 2014 19:30

Tar en paus i skolarbetet och annat då min hjärna snart kokar... har så äckligt mycket att få gjort innan fredag så att jag måste skärma av en liten stund.

Jag tänkte att jag skulle slänga upp mina Wanties för den här månaden. Och några av dem ska jag nog köpa denna månad också om jag kommer över dem  



BB Serum från Lumene - Ska jag nog köpa denna månad för denna produkt är underbar och gör underverk.



Eldrivna ljus - De finns lite var som helst och jag vill ha två i fönstret.


Strawberries & Champagne body lotion från Victoria's Secret - Jag har hört att den ska vara väldigt bra och dofta otroligt gott. Den här ligger dock inte på min inköpslista just nu men man kan alltid drömma lite.


 

Wonderstruck av Taylor Swift - Den blå flaskan doftar sååå gott.


 

Pyjamas från Bonprix - Gosig!!!


 

Pilatesboll - jag håller utkik efter erbjudanden på billiga pilatesbollar och har hittat en sida som säljer dem för 149 kr + frakt. Funderar vidare på den för jag vet inte riktigt vart jag ska förvara den än... men jag vill ha en.                 

               

Av Sara Pedersen - 4 februari 2014 17:11

Här är videon med mina födelsedagspresenter som jag fick. Jag är verkligen jättenöjd och otroligt tacksam emot dem som ville ge mig så fina saker.

Det enda som inte kom med i videon var ett presentkort på Kupolen som låg i plånboken. 

Gå gärna in på min kanal och prenumerera, come on you guys   


Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards