Alla inlägg under oktober 2013

Av Sara Pedersen - 2 oktober 2013 13:42

Jag satte mig med skoldatorn idag när jag hade lite tid över imorse och jag började sätta ihop ett klädcollage till ett kommande inlägg när jag insåg hur rent ut sagt korkad jag har varit i namnfrågan på bloggen.
Jag kan ju bara sätta ihop en header i Photoshop. ..
Så det blir ett kommande projekt!
Snart har jag nog en blogg som jag är nöjd med.

Av Sara Pedersen - 2 oktober 2013 08:31

Fick reda på att jag har sovmorgon till elva idag för sådär en halvtimme sen. Men jag vet inte om jag kommer kunna somna om nu när jag vaknat till så pass mycket. Om inte annat så kan jag bädda ner mig vid tvn en stund.
Inte är det varmt nu..

Av Sara Pedersen - 1 oktober 2013 21:00

Jag har insett att jag borde le mer, alltså le på riktigt.
Jag har aldrig tyckt om mitt leende men folk säker att det är fint.
Nu på senare tiden så har jag börjat att uppskatta det lite mer. Och för att vara ärlig. Ett leende gör mycket
Vad tycker ni?

Av Sara Pedersen - 1 oktober 2013 16:33

Nu har mamma kommit hem efter att ha varit borta i en vecka i Estland på spa.
Bortsätt från att hon gav mig en hjärtattack för att hon smög upp på mig så fick jag några små presenter.
Jag fick två blåskimriga nagellack. En liten ängel till min samling och en reseplattång.
Min snälla mamma.

Av Sara Pedersen - 1 oktober 2013 14:37

Ja, det blev en fika efter skolan med Jonte och Sandra.
En milkshake och en blåbärspaj satt inte fel med lite prat.
Snart blir det att hämta upp min cykel och en runda till röda korset.
Jag fick för övrigt en vaniljö i min chokladmilkshake.

Av Sara Pedersen - 1 oktober 2013 10:45

Vad besviken jag blir..

Jag ville ju byta namn på bloggen för att jag är så less på den på det sättet men tror ni att det gick?

Nej, det var väl klart att det inte skulle fungera... Jag kan ändra bloggens adress men inte bloggtiteln. Det är ju titeln som som jag vill ändra på? Så det verkar som att det ända sättet att är helt enkelt skapa en ny blogg men det vill jag inte.. 

Om jag inte skapar en ny blogg och ser om det gå att importera denna för jag vill inte slänga bort två års skrivande över att jag inte vill ha min bloggtitel..

 

Av Sara Pedersen - 1 oktober 2013 10:09

Igår så testade jag en ny provivasort och den var så annorlunda att jag tänkte berätta lite om det.

Det var proviva 50 tropisk. Det är en av de sorterna som ska innehålla 50% mindre socker och den är väldigt god men den lite roliga saken är eftersmaken.

Den hade en glassig eftersmak! Den smakade helt allvarligt som glass. 

Så det var en rolig grej med den juicen. 

 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards