Alla inlägg under november 2013

Av Sara Pedersen - 28 november 2013 15:02

Jag vet inte varför men jag har verkligen börjat att älska kokos.

Och igår så testade jag en original gourmet lollipop med smak av kokos och den var verkligen jättegod.

Det är nog definitivt min nya favorit.

 

Av Sara Pedersen - 27 november 2013 21:32

Jag köpte en flaska med Matt&Messy saltvattenspray från Loreal Paris StudioLine.
Jag tror verkligen på den här och hoppas att den kan göra något bra med mitt omöjliga hår.
Jag återkommer om resultat och möjligtvis en recension.

Av Sara Pedersen - 27 november 2013 21:21

Jag fyndade på Erikshjälpen idag.
En recepttidning, ett stort chokladnummer för 5 kr.
Snacka om valuta för pengarna, särskilt med tanke på att den är från det här året och var i ett bra skick.
Hittade några roliga recept som jag vill prova i framtiden.

Av Sara Pedersen - 27 november 2013 21:13

Nu har jag testat den äckligaste av snapples smaker som jag lyckats komma över.
Lemonade
En standard citronsaft som jag trodde skulle vara jättegod ( då en av mina favoriter är pink lemonade ) men det smakade riktigt illa och var inte alls god.
Men om ni tycker om lukten av fotsvett så kommer ni att gilla denna.

Av Sara Pedersen - 27 november 2013 21:03

Usch... jag är as trött och har väldigt ont i ryggen. Har nyss tagit en kopp te och ligger nu under filten i soffan.
Ska hålla mig vaken genom Greys och sen blir det sängen och samla kraft inför morgondagen. Inte för att torsdagar brukar vara ansträngande men när jag kommet hem så måste jag skriva en inköpslista så att jag kan baka på fredag.
Under försäljningen på lördag så ska jag bortsett från biskvier och cupcakes, även sälja av mina klänningar och några tjusiga armband. Kom gärna förbi om ni är intresserade eller vill ha en kopp glögg och sällskap i kylan.

Av Sara Pedersen - 26 november 2013 18:38

Har paketerat en massa biskvier och gjort kakdegar sen jag kom hem från skolan. Samt letat på lucialinnet som jag ska stryka om någon dag.
Har även fått prova lite kläder som är mammas som jag kan ha på lördag då jag inte har en enda klänning att ha och så blev det en enorm summa betald till körskolan.
Är så trött just nu.. men jag måste sätta mig vid pianot och göra läxan.. måste bli godkänd i pianokursen.
*gäsp*

Av Sara Pedersen - 26 november 2013 17:06

Jag blev lite ledsen idag när jag skulle prova min avslutningsklänning.
Jag fick inte på mig den..
Då jag känner lite ångest över det så testar jag min back up klänning till studenten, vilket visade vara en besvikelse då den också var för lite. Jag provade Klännigen från förra årets avslutning; för liten. Jag testade i princip alla klänningar i hela garderoben och INGEN passade. ALLA är för små. Snyft....
Till och med min balklänning är för liten   ....
Så nu är det faktiskt nästan helt tomt i min garderob....
Ska försöka att sälja så mycket av det som möjligt så kanske jag kan få ihop lite bidrag till en balklänning som jag nu måste köpa...
Min dag blev plötsligt väldigt trist...

Av Sara Pedersen - 25 november 2013 19:14

Alltså.. jag borde inte ens skriva nu för jag är så jävla arg så att jag bara skulle vilja slå näven i väggen.

Vet inte hur jag ska få ut min frustration just nu. Är så arg att jag fått huvudvärk. Vill svära och sparka på saker!

Döm mig inte innan ni känner mig och vet vad det är som händer i mitt liv!

 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards