Alla inlägg under mars 2014

Av Sara Pedersen - 1 mars 2014 19:46

Nu har vi snart ett eget litet hemmagym.

Vi har nu en crosstrainer, en roddmaskin som vi köpte idag och så köpte jag en pilatesboll.

Imorgon tänkte jag testa på roddmaskinen och se hur den är.

Nu kan jag gymma även de dagar som jag inte har tillgång till sporthallen här i stan. 

 

Av Sara Pedersen - 1 mars 2014 17:51

Jag köpte min studentklänning idag och jag struntar fullständigt i att den är från Gina Tricot och att halva skolan kommer att ha en likadan för jag älskar den och känner mig otroligt fin i den.
Det är en spetsklänning med V-ringning som går omlott över bysten och ärmar som slutar precis ovanför armbågen.
Den är underbar.

Av Sara Pedersen - 1 mars 2014 17:16

Fin middag idag.
Först var det tänkt att vi skulle äta på mammas favoritrestaurang men tyvärr så var den stängd så det blev Dalarasten istället, de har god mat där med.
Dock fick vi inte jag och mamma det vi beställde... men det var gott ändå.

Av Sara Pedersen - 1 mars 2014 16:02

Efter fyra timmars shopping är vi nu på väg för att äta. Jag har lyckats med att få tag på allt som jag skulle ha idag och ytterligare saker över det.
Jag har köpt en studentklänning och jag blev så glad över hur bra den satt. Träningen ger lite resultat trots allt.
Det blir en stor haul inom kort.

Av Sara Pedersen - 1 mars 2014 10:08

Här är denna månadens wanties och de slänger jag upp tidigt denna månad då jag ska åka och shoppa idag. Idag kommer jag förhoppningsvis få tag på några av månadens önskesaker medan jag även kommer att köpa objekt från tidigare wantieslistor i år som till exempel en pilatesboll, bb-serum och led-ljus  

Mars Wanties:


En bra vattenflaska som jag kan ha med till gymmet.


 


Gymväska; den jag har nu är en stor necessär.


 


Tekoppar; mintgröna och prickiga. Jag har kommit in i en period då jag älskar mintgrönt. Dessa finns på Åhlens för 79 kr.

 

 


En shaker; en sådan är alltid bra att ha och jag vill ha en egen.


 


Dexter s.7; en av mina favoritserier men just nu är den alldeles för dyr.


 

En ny plånbok; jag vet att jag nyss fick en plånbok när jag fyllde år och jag älskar den men den har inga kortfickor.  

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards