Alla inlägg under mars 2014

Av Sara Pedersen - 16 mars 2014 14:45

En av mina önskeoutfits och denna har temat grönt och det är ingen hemlighet att det är min favoritfärg   

Alla produkter är från nelly.se

Grön spetsklänning: http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/club-l-714/bandeau-lace-dress-714581-76/?utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_term=Kl%C3%A4der&utm_campaign=criteo_active_minus

( Denna är på rea nu och kostar 179 kr )


Siri - Sugarfree shoes: http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/skor/festskor/sugarfree-shoes-928/siri-928205-77/


Pilgrim Halsband: http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/accessoarer/smycken/pilgrim-900/601414041-901041-7325/


Pilgrim Armband: http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/accessoarer/smycken/pilgrim-900/601414032-901038-7325/?utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_term=Accessoarer&utm_campaign=criteo_active_minus

 

Av Sara Pedersen - 16 mars 2014 14:18

Nu är de tre repetitionskraven innan sluttestet på hemtesterna avklarade.

Nu är det sluttestet kvar samt repetition 2 kvar innan jag får göra den riktiga uppskrivningen. Det är alltså två test att bli godkänd på och jag har 5 ( 6 ) omgångar kvar... Hoppas att det går för jag är inte så sugen på att köpa till extra försöksomgångar men blir det så att jag måste köpa fler så är det bara att göra det.

 

Av Sara Pedersen - 16 mars 2014 10:05

1. Favoritband? Imagine Dragons.

2. Silver eller guld? Jag föredrar silver men passar bättre i guld.

3. Vad tycker du minst om med ditt utseende? Det faktum att jag är så blek och aldrig kan bli brun.

4. Klänning eller kjol? Klänning alla gånger.

5. Apple eller Android? Jag har aldrig haft en Appleprodukt så jag får väl säga Android.

6. Målade eller bara naglar? Målade.

7. Matlagning eller bakning? Jag tycker om båda men tycker mest om bakning.

8. Sola eller bada? Bada.

9. Bloggen eller Youtube? Bloggen men jag försöker att vara aktiv på Youtube med.

10. Hemmakväll eller fest? Hemmakväll.

11. Te eller kaffe? Den var svår.. tycker om båda.... chailatte   

12. Favoritdisneyfilm? Mary Poppins.

13. Jobb? Jag vill ha ett jobb där man möter människor.

14. Aktiv eller stillasittande? En kombination.

15. Är du kär just nu? Jag vågar inte hoppas på kärlek.

16. 5 städer som du vill besöka: London, Paris, Sidney, Rio och Rom.

 17. Kladdkaka eller cheesecake? Cheesecake.

18. Träning eller fika? Båda såklart, hehe.

19. Din största rädsla: Jag är otroligt konflikträdd.

20. Orosmoment i ditt liv just nu: Skolarbeten, körkortet och livet efter studenten.

 


Av Sara Pedersen - 15 mars 2014 20:39

Det blev efterrätt denna lördagskväll i form av chokladpudding och grädde.
Till det så blir det filmen Mig Äger Ingen.
En trevlig kväll trots febertopparna.

Av Sara Pedersen - 15 mars 2014 16:59

Dagen har bestått utan smoothies, film, hårinpackningar, ansiktsmasker, hårflätning och te.
Jag tycker att det har varit ett par mysiga två dagar fulla med roligheter.
Nu inväntas lite dammning och kanske ett teoritest.

Av Sara Pedersen - 14 mars 2014 22:30

Detta blev kvällens efterrätt och det här är nog en av de bättre sorterna från Ben&Jerry's som jag testat just för att det var en sådan lätt glass. Det gjorde att det inte var lika mastigt och det var väldigt skönt faktiskt.
Denna kan jag verkligen tänka mig att äta flera gånger!

Mys

Av Sara Pedersen - 14 mars 2014 18:51

Idag är en mysdag/kväll med Nico och hittills så har det varit riktigt gosigt tycker jag.
Vi tog en fika på Smörgåsboden efter skolan och då blev det en chailatte och en bit med tropisk cheesecake.
Till kvällen har vi köpt något riktigt smaskigt till efterrätt men innan dess så blir det hemmagjorda hamburgare och något bra på tvn.

Av Sara Pedersen - 13 mars 2014 22:20

Gratis recept tycker jag är lite skojjigt i matbutikerna och särskilt när man hittar något som intresserar en själv. Ett av dessa recept är ett recepthäfte med 6 Smoothies som jag tycker låter fräscha och spännande. Recepten involverar färska ingredienser och det är toppen.
I detta häfte kan man hitta smoothies med smak av hallon & vanilj, blåbär med honung & timjan, hjortron & stjärnanis, jordgubbar & mynta, lingon & kanel och havtorn & ingefära.
Jag vill testa ALLA.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards