Alla inlägg under juli 2013

Av Sara Pedersen - 2 juli 2013 18:46

Efter den lilla Borlängetrippen så följde jag med mormor hem och stannade en liten stund innan jag gick över till Nico. Vi hade bestämt att vi skulle träffas och ha en picknick med pizza och lite fika, det var ju så länge sen som vi umgicks.   

Så efter att vi möttes upp så gick vi till Ica och köpte fika och dricka och sen blev det en pizza innan vi satte oss i Sveaparken och hade lite picknick. Det var väldigt mysigt att få prata ikapp lite och umgås. Det måste vi göra om snart    

   

      

  

Av Sara Pedersen - 2 juli 2013 18:24

Titta vilka söta, små saker som jag fick igår.

När jag är med mormor så vill hon betala åt mig och ge mig pengar för allt som jag skulle kunna tänka mig att köpa men jag vill inte att hon ska betala åt mig när jag hittat något när jag har pengar för det själv.

Men när jag letade på Dollar så hade jag det som jag själv skulle ha i en hand och presenter i den andra och min mormor bara tog mina armband och lade ner dem i sin vagn med argumentet att jag skulle få pengar av henne iallafall då jag jobbat hemma hos henne i en vecka nu, så jag betalade bara presenterna själv.

Jag löpte faktiskt inte någonting åt mig själv igår, jag sparar så mycket jag kan till hösten   

Av mormor fick jag ett blått, flätat armband ( med en guldberlock som inte syns på bilden  ) ett brett, vitt armband med ett bältspänne och ett rött, flätat armband. Tycker att det är fint med sådana här armband, det är både enkelt och snyggt.    

 

Av Sara Pedersen - 2 juli 2013 18:13

Jag var beredd på några timmars städning igår men jag blev glatt överraskad när mormor sa att det skulle bli en liten runda till Borlänge istället då hon skulle hämta ut sina nya glasögon.

Så jag fick följa med och bära på hennes väska istället. Och medan hon tog ut sina glasögon han jag ta en titt på New yorker, H&M och Gina Tricot innan vi möttes upp på Ur&Pen för att leta ut några örhängen. Efter det blev det en fika innan vi var in på DollarStore där jag köpte födelsedagspresenter.

Det var mysigt    

   

Av Sara Pedersen - 2 juli 2013 16:57

Nu vet jag att jag har uppdaterat dåligt de senaste dagarna men jag har fått lite kritik över att jag uppdaterar för mycket så då blev det minimal uppdatering istället.

Men vad tycker ni? Innan detta lilla uppbrott, uppdaterade jag för mycket?

Vanligtvis så brukar man ju säga att en blogg som har mycket uppdateringar vara bra och det finns nästan alltid något att läsa men det kanske blev för mycket?   

Vad tycker ni? Är det positivt eller negativt med en aktiv uppdatering? 

   

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards