Alla inlägg under december 2013

Av Sara Pedersen - 26 december 2013 12:06

Jag måste ha något av en silvertunga för nu har jag nästan gjort det omöjliga.

Jag har lyckats övertala de här hemma om att vi ska på mellandagsrean i år, så imorgon blir det mellandagsrea och då ska jag föröka att fynda lite kläder. Jag äger ju inte en enda klänning som jag kan ha längre och jag har ju tittat på en jättefin klänning på Vero Moda men den är väldigt dyr... Jag får kolla runt lite och se om jag hittar något bra.

 

Av Sara Pedersen - 26 december 2013 11:51

Nu är det gosigt. Sitter med en kopp te och biskvier under pläden och tittar på A place in the sun, Home or away och bara gör ingenting.

Idag så ska vi inte iväg någonstans så det blir det att ta det lugnt och bara slappa lite. Lite tv, ta ett bad... en mysig och lugn dag.

 

Av Sara Pedersen - 25 december 2013 16:30

Är på julmiddag hos mormor och morfar för tillfället och det är mysigt. Smälter maten lite innan det blir ost och kex till efterrätt.
Jag tomtade precis innan vi åkte hit och det tog bara tio minuter så det var snabba pengar men när jag satt där och delade ut paket så kände jag hur tomteskägget gled längre och längre ner. Hoppas att barnen inte märkte det bara.
Snart blir det glögg, ost och kex.

Av Sara Pedersen - 25 december 2013 12:31

Här är årets julkappar i en liten video. Jag har testat att spela in med videokameran som vi har här hemma för att få lite bättre kvaliet och jag tycker att det blev väldigt bra faktiskt.

Den lilla tabben som blev i videon dock är att jag säger fel om tidningen, det är DECEMBERnumret och inte november.


Av Sara Pedersen - 25 december 2013 00:34

Har redan sovit över två timmar.. lika bra att sova lite till.

Av Sara Pedersen - 24 december 2013 14:13

Då har dagen D kommit och det har väl inte varit den bästa starten idag. Även denna gång när familjen samlas så kommer tjatet pm att jag måste gå på högskola och att jag valde fel linje och att jag aldrig kommer att få ett jobb då vi inte får en riktig utbildning... wiho.. kommer de aldrig att inse att jag inte vill studera vidare? eller att mer skola bara skulle innebära dåliga betyg när jag redan är så skoltrött så att allt går åt helvetet?

Just nu vill jag bara gå och lägga mig... Varför ska det vara såhär?...

 

Av Sara Pedersen - 24 december 2013 13:59

Idag så har jag sett ikapp avsnitten av The escape artist och det var en vecka sen som de sände det första avsnittet.

Jag tyckte att det var en väldigt bra serien där man får se en annan sida av huvudrollsinnehavaren och om inte annat så var den väldigt spännande och genomtänkt. Jag skulle garanterat kunna se den fler gånger. 

      


Av Sara Pedersen - 23 december 2013 17:05

Saturnus har absolut årets mest udda saker om jag får säga så. Visst, päron är kanske inte så vågat men hallon/lakrits och delicatoboll är lite roligt.
Vi köpte smaken av delicatoboll idag för att testa den och det ska bli spännande. Imorgon blir det de vi köpte med päronsmak.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards