Alla inlägg under december 2013

Av Sara Pedersen - 21 december 2013 15:28

Nico tipsade mig om ett te som hon ville att jag skulle testa och det gjorde jag och det var faktiskt gott. Det är som de flesta teer från Lipton att det är väldigt snälla smaker men det är inte äckligt för det. Ska kolla om jag kanske hittar detta när vi åker och handlar på måndag.

Mango och presikote från Lipton.

 

Av Sara Pedersen - 20 december 2013 19:39

Det här är den bästa parfymen jag haft av alla som jag använt.
Den luktar otroligt gott och den passar verligen mig.
Så av denna ska jag köpa ytterligare en flaska nästa gång vi åker till Borlänge.

Av Sara Pedersen - 20 december 2013 19:28

Jag tycker att mitt hår har blivit otroligt strävt, spretit och allmänt slitet så jag köpte denna igår.
Jag har inte använt spraybalsam sen jag var liten.
Vi får se om det blir någon förbättring men om inte annat så luktar den väldigt gott, den luktar hallonsoda.

Av Sara Pedersen - 20 december 2013 17:37

När jag kom hem idag så var det första att nästan slänga av skorna för att jag hade så ont i fötterna så att jag kunde avlida. En sträcka som vanligtvis tar 20 minuter tog idag 45 minuter att gå.
Jag tog bort presentpåsen med mina kompisars julklappar från hallen.. blir så less på mig själv.. att glömma presenterna nör man faktiskt ställt fram dem..
Och efter att jag vilat fötterna i några minuter så sätter jag tillslut snören på alla julklapparna. Så nu ser de lite juligare ut. Få se om jag hitttar något litet på nåndag men jag är förhoppningsvis klar med allt som innebär julklappar just nu. När snörena var på så slocknade jag som ett ljus och sov tills nu.
Tänkte att jag skulle skriva lite på rapporten innan jag skickar in den.

Av Sara Pedersen - 20 december 2013 14:48

Avslutningsfika med Nico på café entré på stan.
Jag fick ett presentkort av henne som går på två fik här i staden, hon känner mig hon.
Så det använde jag och tog en kaffelatte med choklad och en vaniljcupcake.

Av Sara Pedersen - 20 december 2013 14:44

Då har man plötsligt lov.
Lite knäppt att allt arbete som tagit större delen av hösten är över på en halvtimme. Så nu har vi sjungit och spelat klart för i år.
Såhär såg jag ut tidigare idag.
Lite bakgrund först.. det var egentligen tänkt att jag skulle ha en röd klänning, svarta leggins och ett par stövlar till det men så visade det sig att jag hade inga fler leggins som var rena så jag drog min svarta kjol över klänningen och satte ett bälte i midjan.
Så detta blev resultatet; röd överdel, kjol, stövlettet och ett guldigt halsband. Plattade även håret nen det vågade upp sig eller vad man nu kan säga.

Av Sara Pedersen - 20 december 2013 14:30

Det var väldigt mysigt igår.
Det blev bland annat lite hårfärgning, kortspel, ansiktsmasker och att titta på Jeff Dunham innan läggdags.
Väldigt roligt.

Av Sara Pedersen - 19 december 2013 17:49

Jag köpte dessa raringar igår.
Värdens godaste klubba. Original gourmet lolipop, coconut. De smakar verkligen kokos och är riktigt goda.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards