Alla inlägg under december 2013

Av Sara Pedersen - 13 december 2013 21:02

Har man inte lussebullar hemma så får man improvisera.
Så det blev en snabbis till lidl efter kyrkan och en risifrutti med saffran kom med hem.
Det var inte det godaste men det var alltid något.

Av Sara Pedersen - 13 december 2013 20:56

Vi hade lucia idag och efter två framträdanden så är det över. Det var mina sista lucian så nu lägger jag upp linnet på hyllan och där får det stanna.
Äntligen över..

Av Sara Pedersen - 13 december 2013 20:48

En av de godaste rätterna på en thairestaurang måste vara kycklingspett med jordnötssås. Riktigt gott.
Så det blev det idag.
Mycket godare än paprikasupreme...

Av Sara Pedersen - 12 december 2013 20:08

Jag tror att tidningen dras till mig på något sätt för jag är med i tidningen väldigt ofta känner jag.

Det är från tävlingar, avslutningar, kulturnatten, internationella arbeten, Lucia, må bra kvällar och en massa annat, det börjar bli trångt i min urklippspärm. 

 

Av Sara Pedersen - 12 december 2013 19:29

Jag är hopplös...

Har snart tillräckligt för ytterligare en haulvideo...

 

Av Sara Pedersen - 12 december 2013 18:41

Den här var från början menad som en julklapp men jag ville så gärna ha den själv så jag köpte något annat och böt så att jag kunde behålla den.
Jag tycker att den är mysig och så fick man ett paket med vaniljkaffe och en liten sked med också.
Men trots att jag köpt något att ersätta denna med så känns det lite.. knasigt.
Jag och koppar....

Av Sara Pedersen - 12 december 2013 13:24

Här är sakerna som jag köpte igår i Avesta innan repet.
En till svart långkjol då jag köpte en för stor i Borlänge så nu köpte jag en storlek minfre och så fick mamma den jag köpte förra veckan. Sen så köpte jag hårfärg men jag fick köpa en annan färg än den jag använder nu för den har slutat att tillverkas... så nu blir jag mahognybrun i håret till helgen ( jippi ) jag köpte ett nagellack från Isadoras sugercrush och denna gång blev det ocean crush och till sist så köpte jag Michael Buble's julskiva.
Idag så ska jag följa med pappa till Avesta och om det blir att handla något så ska det förhoppningsvis inte bli något åt mig själv.

Av Sara Pedersen - 11 december 2013 21:23

För första gången på flera veckor så blev det en ansiktsmask och gud vad skönt det var!

Jag tror att det kommer att ge synbara resultat om bara några dagar för dessa ger verkligen min hud en otrolig boost och blir väldigt fin.

Jag använde den med oliv idag och jag märkte en sak med den som jag inte tänkt på förut, att den faktiskt har en underton av bittermandel och det var lite mysigt faktiskt.

Förstår inte hur jag inte kunde upptäcka dessa underbara ansiktsmasker tidigare.

 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards