Alla inlägg under december 2013

Av Sara Pedersen - 15 december 2013 21:30

Vi var på julbord idag på herrgården.
Efter att man sett fram emot det i över en månad och så var det över efter tvp och en halv timme. Maten var mycket bättre nu än förra året och jag har nog aldrig ätit så mycket som i år. Och nu så visste man ju också vad man inte skulle ta. Efterrätterna var dock lite av en besvikelse... men man kommer långt på att äta björnbär och hallonmousse.
Jag var så mätt att jag inte ens orkade en kopp kaffe efteråt.
Nästa gång jag är på herrgården så är det för studentbalen, wiiii.

Av Sara Pedersen - 14 december 2013 18:48

Jag måste tänka om helt nu när det gäller klädsel till julbordet imorgon då tröjan inte kommit än.

Enligt sidan så ska alla beställningar som är gjorda i november och december komma innan jul men nu var det faktiskt en månad sen. Riktigt dåligt om ni frågar mig.

Kan ju ha den på nyår iallafall... om det inte är så att bonprix faktiskt har tappat bort min beställning.

 

Av Sara Pedersen - 14 december 2013 13:20

Den hät bilden beskriver det faktiskt väldigt bra de dagar som man har problem med sminket.

Då känns det skönt att man inte har några problem med att gå utan smink till skolan.

 

Av Sara Pedersen - 14 december 2013 12:52

Det var inte riktigt planerat att det skulle bli ytterligare en haul innan jul men så kan det bli när man köper lite saker under veckan.

Jag vet att jag missar minst två saker när det kommer till priset med boxen kostar iallafall 199 kr och de fina snörena 30 kr styck.

Nästa video som jag vet att jag kommer att spela in kommer efter jul men det kan ju hända att något kommer upp innan dess, funderar bland annat att göra en ¨50 saker ni inte visste om mig¨ för jag har kollat runt på andra sådana på Youtube på de jag prenumererar på.


Av Sara Pedersen - 14 december 2013 11:47

Usch, när jag vaknade i morse så hade jag huvudvärk och ont i hela kroppen.. mste vara extremt utmattad om något känner jag och så hade jag äve tre nya finnar i ansiktet... älskar livet.. suck..

Så i ett tappert försök att piggna till och rädda min hy så började jag dagen med en antistress peelof. 

Och den här var grymt mycket starkare än vad jag mindes, det stack i ögonen så det var nog sista gången som jag använde just denna.

 

Av Sara Pedersen - 14 december 2013 11:34

Vi fick vår beställning från cdon tidigare i veckan och där var mestadels julklappar till Tobbe men jag fick min del innan jul. Antar att det är på grund av det faktum att det redam finns så många julklappar till mig. 

Så snart blir det nog ett maraton med Jeff Dunham.

 

Av Sara Pedersen - 13 december 2013 21:58

Jag har kollat runt lite här och där och plockat ur de 6 alternativ som jag tyckte bäst om.

I år så har jag blivit väldigt mycket för att julpynta och att göra fint inför julen och när jag knöt upp mina gardiner ( jag har knytbandsgardiner ) så ville jag verkligen bädda med juliga sängkläder men något sådant ha ju inte jag. Och nu är det ju lite sent att beställa något.

De här är iallafall några som jag tycker om. De som jag tycker mest om är de första tre, så fina.

Just de här är från zalando.

 

Av Sara Pedersen - 13 december 2013 21:05

Nu kan mina paket bli lite fina också!
Med lite special presentsnöre.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards