Alla inlägg under december 2013

Av Sara Pedersen - 29 december 2013 18:32

Var på kalas hemma hos farmor under eftermiddagen. Hon fyller 80 idag så det blev lite fika och trevligt sällskap.
Har ätit så mycket fika så att magen är utspänd åt alla håll och kanter men det var riktigt gott.
Kardemummacheesecake och en massa annat gott. Försatte mig nog i ett matkoma.

Av Sara Pedersen - 29 december 2013 18:17

Jag köpte lite småsaker idag som kommer att lyxa till min vardag. Älskar vardagslyx!
Det blev en flaska med hårolja så nu ska håret bli lent och mindre flygit. Tror att den kostade 65 kr.
Sen blev det tre facial scrubs fruit & berries med dofter av passionsfrukt, granatäpple och kokos. De luktar otroligt gott och de kostade 25 kr st.
Sen så köpte jag dessertglas som liknar glasstrutar så det är ju uppenbart att det ska vara glass i dem. Superfina och perfekta till sommaren! Det kostade 55 kr för en förpackning med två glas. Det blir nog någon mer förpackning vid ett senare tillfälle.

Av Sara Pedersen - 29 december 2013 18:01

Är hemma nu efter att ha varit ute under större delen av dagen.
Jag och mamma åkte till Avesta idag. Då fick jag köra dit och hem och det gick faktiskt väldigt bra. Vi handlade i nästan två timmar innan vi for hemåt igen.
Sen han man inte mer än att andas ut innan man skulle iväg igen och stanna borta i tre timmar.
Nu blir det soffan, te och film innan sängen kallar.

Av Sara Pedersen - 28 december 2013 19:03

Vill dra en yxa genom mina datorer... I den ena går inte programmet att starta upp och i den andra visas inga bilder..

Jag ser ett stort F i min framtid....   

 

Av Sara Pedersen - 28 december 2013 11:48

Haul med det som fyndades och inte fyndades igår i Borlänge.

Ni får gärna gå in och gilla, kommentera och prenumerera på mig för att hjälpa mig att göra min kanal bättre!

Sök på Sara pedersen eller mitt tidigare kanalnamn goodmusicrulez.


Av Sara Pedersen - 27 december 2013 21:49

Efter fyra timmar av att trängas med andra fyndsugna människor, långa köer, frustration över barnvagnar och folk som blockerar gångar så var man hemma från mellandagsrean med fyra kassar fyllda med lite smått och gott.
But what it is stays a secret until tomorrow då det kommer i en video.
Har ni hittat något fint på rean än?

Av Sara Pedersen - 27 december 2013 21:41

Vem säger att fredagsmys inte kan involvera pizzabak?
Under kvällen så har vi gjort hembakad pizza och smaskat på till en film.
Jag tror faktiskt att min var godast. Pestopizza med champinjoner, tomat, purjolök, gul lök och ost.
Mums!

Av Sara Pedersen - 26 december 2013 18:00

Jag tror att jag blir galen och jag kommer att bli underkänt i mitt projektarbete om det fortsätter såhär. Allt bara krånglar och nu håller movie maker på att flippa ur. Jag skulle sätta ihop en video från Spanien bara för att få in hela proceduren och ja, det gick ju inte alls.

Med bilder och musik så blev videon strax över 6 minuter det blev liksom 13 minuter extra som det inte var något på och det gick inte att ta bort. Jävla skitgrej.

nu går det inte ens att starta upp igen för att šen annan användare på datorn använder programmetš. Jag är den ENDA användaren på den här datorn!

Är så less på tekniken som inte fungerar!!!!

 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards